اس ام اس حسرت

گاهی حرف ها وزن ندارد
ریتم ندارد ,آهنگ ندارد ,اما خوب گوش کن ,درد دارند
.
.
.
تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف
لرزشی روی میز کنار تختم میفتد
از این صدا متنفر بودم اما
چشم هایم را میمالم
new message
تا لود شود آرزو می کنم  کاش تو باشی
سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !!
.
.
.
یک روز
به خودت می آیی
آن روز می فهمی خودت را
به پای کسی که هیچ وقت
پیشت نبوده ، پیر کردی
.
.
.
هر آهنگی که گوش میدهم
به هر زبانی که باشد
بغضم را میشکند
نمی دانم
بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است
.
.
.
آرزوهایم هوایی میشوند
به باد میروند
دود میشنود
حس میکنم معتاد حسرت هایم شده ام


.
.
.
هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کسی / چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شکست
.
.
.
میشه پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست
.
.
.
بی هیچ دلیلی “بیادت هستم” تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد
.
.
.
گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ، دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم
.
.
.
تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی بارید ، بر روی گونه تو باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس حسرت ، ،

تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392 ا 10:58 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه